5.Vzdelávanie zákazníka a obchodníka:

[feature_box_creator style="1" width="" top_margin="" bottom_margin="" top_padding="" right_padding="" bottom_padding="" left_padding="" alignment="center" bg_color="" bg_color_end="" border_color="" border_weight="" border_radius="" border_style="" ]

“Marketing sa dá naučiť za deň. Nanešťastie byť v ňom majstrom zaberie celý život.” Phil Kolter

[/feature_box_creator]

Bez učenia sa to jednoducho nejde. Chcete byť úspešným obchodníkom? Musíte sa učiť každým stretnutím so zákazníkom, každou novou objednávkou, ale i každým odmietnutím či kritikou.

Oplatí sa byť pripojený na dôveryhodnom zdroji informácií. Taký, ktorý bude aktualizovaný, bude sledovať trendy, novinky z trhu. Rovnako môžete sledovať najbohatší zdroj informácií – internet. Tu si však dávajte pozor na objektívnosť a pravdu, ktorá sa na internete môže meniť. Ak by ste vy písali o vlastných produktoch, uvediete jeho kazovosť, zlé referencie od zákazníkov a škaredý dizajn? Asi nie...

Rovnako to je i u výrobcoch a predajcoch, ktorí píšu správy o svojich produktoch a službách.

Buďte aktívny v získavaní nových informácií. Zároveň sa snažte byť objektívny. Nájdite si viaceré názory na to isté a skúšajte vyhodnotiť, čo je pre vás relevantné.

Ako to robíme my? O výrobkoch a službách sa snažíme uverejňovať všeobecne overiteľné informácie. Ak nám výrobca dodá príliš optimistický popis výrobku, snažíme sa urobiť si naňho objektívny názor. Chceme popísať jeho technické parametre, výhody i nevýhody a prínos pre zákazníka tak, aby si sám zhodnotil prínos pre seba.

Vzdelávajte sa nielen o produktoch, ktoré predávate, ale aj o tom „ako predávať“ či „ako robiť účinnú reklamu, ktorá mi pomôže predávať“.

Hľadajte informácie a vzdelávanie, ktoré je hodnotné a ktoré rieši práve tú „vašu situáciu“. Všeobecné knihy, ktoré riešia na 300 stranách všeobecné problémy vás neposunú. Oveľa účinnejšie je nájsť 5-stranový eBOOK, v ktorom sa píše riešenie jedného problému, ktorý vás práve trápi.

Chcete vedieť čosi konkrétne? Napíšte nám a my vám odporučíme vhodný zdroj. Ak to nebude o varení... o tom veľa neviem. Ale viem vám odporučiť niekoho, kto áno.

[feature_box_creator style="1" width="" top_margin="" bottom_margin="" top_padding="" right_padding="" bottom_padding="" left_padding="" alignment="center" bg_color="" bg_color_end="" border_color="" border_weight="" border_radius="" border_style="" ]

BONUS: Poskytneme vám našu databázu školení, eBookov a vzdelávania. Väčšina z nich je bezplatná. Budeme pre vás sledovať trendy a nové informácie. Tie vám budeme pravidelne predkladať vo forme newsletterov či článkov na blogu a videí na Youtube. Odporučíme vám vhodnú literatúru a vzdelávania, ktoré vás môžu posunúť ďalej.

[/feature_box_creator]

[feature_box_creator style="1" width="" top_margin="" bottom_margin="" top_padding="" right_padding="" bottom_padding="" left_padding="" alignment="center" bg_color="" bg_color_end="" border_color="" border_weight="" border_radius="" border_style="" ]

Úloha: Napíšte mi tému, o ktorej by ste sa chceli dozvedieť viac. Pošleme vám odporúčania na najvhodnejší typ vzdelávania sa.

[/feature_box_creator]

[arrows style="arrow-8-3.png" class="open_lightbox" align="center"]

4. Vaša dôveryhodnosť je váš poklad

[arrows style="arrow-8-1.png" class="open_lightbox" align="center"]

6. Budovanie vzťahu so zákazníkom

Úvod do obchodného zastúpenia AMONIT s.r.o.