Telemarketing

Zdalo by sa, že telemarketing je na ústupe zo svojej predošlej "slávy". Napriek tomu po osobnom jednaní je práve telefonát druhým najdôležitejším kontaktom medzi zákazníkom a obchodníkom.

Pri plánovaní marketingu pre vašu firmu nezabúdajte na telemarketing. Volaním získate pozornosť nových zákazníkov. Infolinkou opäť potešíte tých, čo potrebujú poradiť. Chcete vedieť správne telefonovať? Potrebujú vaši obchodníci zlepšiť svoje výsledky? Napíšte mi do komentárov a poradíme vám.

Miesto telemarketingu na mape komunikácie so zákazníkom je nezastupiteľné. Na trhu sa vyprofilovali špecializované spoločnosti, ktoré úspešne zastupujú záujmy svojich zákazníkov. Pracoviská, v ktorých pracujú školení pracovníci sa volajú call centrá.

Základné členenie:

  • Aktívny telemarketing - aktívne vyhľadávanie a kontaktovanie zákazníkov s ponukou
  • Pasívny telemarketing - obvykle je to infolinka, na ktorej vyškolený pracovník prijíma podnety a hovory z vonka

 

Akým spôsobom môžete používať aktívny telemarketing?

  • Pre získanie nových zákazníkov
  • Ako podporu existujúcich zákazníkov
  • Pre diskrétne vyhodnotenie procesov vo vašej firme

Pasívny telemarketing vám poslúži na:

  • Infolinka 24/7, ktorá rieši volania zákazníkov
  • Zber objednávok

 

Máte otázku? Napíšte nám do komentárov: