SEO - Search Engine Optimization

Milióny návštevníkov internetu denne cez internetové vyhľadávače (Google, Bing, Yahoo, Seznam ap.) uskutočňujú hľadania služby, tovarov, zábavy... Veľa z nich hľadá práve to, čím sa zaoberáte aj vy.

Ako dosiahnuť, aby navštívili práve Vašu internetovú stránku? Jednou z možností je optimalizácia stránok pre vyhľadávače. Tam, kde PPC reklama prinesie zákazníka z Google, z Facebooku či služby eTarget za poplatok za klik, tam SEO optimalizácia robí dlhodobú a kvalitnú službu.  

Správne optimalizovaná stránka sa totiž zobrazuje na prvých miestach vo vyhľadávačoch a odtiaľ smeruje až 90% všetkých návštevníkov.

SEO Search engine matrketing

Nástroje SEO majú rôzne funkcie a odporúčame ich vzájomne kombinovať.

  • SEO analýza – odhalí nedostatky a vytvorí pre vás dlhodobú stratégiu pre optimalizovanie stránky
  • úprava textov, copywriting – spracuje texty vašej internetovej stránky s využitím kľúčových slov
  • analýza kľúčových slov – odhalí, ktoré „keywords“ - kľúčové slová prinesú z vašej webových stránok najviac nových zákazníkov

Neodborný zásah do SEO optimalizácie môže spôsobiť dlhodobé škody, penalizácie od Google a ďalších internetových vyhľadávačov. Obráťte sa radšej na SEO odborníkov. Pre našich zákazníkov pracujú tí najlepší SEO špecialisti.

UROBÍME VÁM SEO TEST ZADARMO

Chcete mať istotu? Nechajte si urobiť zadarmo SEO test. Pošlite nám mailom názov Vašej domény a my Vám zadarmo vytvoríme základnú SEO analýzu ako na tom Vaše stránky sú. Napíšte nám na seo@amonitsro.sk a vyžiadajte si SEO TEST ZADARMO.

 SEO (Search Engine Optimization)

Prečo byť na prvej stránke?

Z prieskumov vyplýva, že cez 90% užívateľov si vyberie stránku, ktorú navštívi, práve z výsledkov zobrazených na prvej stránke výpisu. 80% z nich potom zameria svoju pozornosť na prvých 5 odkazov, 20% užívateľov si prehliadne všetky odkazy na prvej stránke.

KEYWORDS - KĽÚČOVÉ SLOVÁ SÚ KĽÚČOVÉ

Analýza kľúčových slov Analýza kľúčových slov je základom každej úspešnej webovej prezentácie. Kľúčové slová sú slovné spojenia, ktoré ľudia zadávajú do vyhľadávačov (ako sú napr. Google či Zoznam).

Úloha analýzy kľúčových slov je:

  • Nájsť kľúčové slová, ktoré ľudia zadávajú do vyhľadávačov a ktoré súvisia s oborom vašej činnosti.
  • Stanoviť ich konkurenčnosť.
  • Analýza návštevnosti.

SEO ANALÝZA

Prvý krok pri zmene webovej prezentácie Pozíciu stránok vo výsledkoch vyhľadávania ovplyvňujú desiatky faktorov.

Medzi hlavnú patrí vzájomná previazanosť webových stránok, umiestnenie dôležitých kľúčových slov, správnosť HTML kódu stránky, tvar adresy stránky, ale napr. i nastavenie a spoľahlivosť vašeho serveru alebo počet aktualizácie obsahu.

Postup pri analýze webu:

  • Analýza on-page faktorov
  • Analýza off-page faktorov
  • Analýza spam faktorov
  • Analýza prístupnosti
  • Analýza použiteľnosti

PRIEBEŽNÁ OPTIMALIZÁCIA

Práca na SEO je beh na dlhšiu trať Pre dosiahnutie a udržanie dobrých pozícií vo vyhľadávačoch je treba sa venovať optimalizácii priebežne a dlhodobo. Je treba zvyšovať konverzný pomer ?

Percento návštevníkov, ktorí na stránkach dosiahnú zvolených cieľov (napr. objednajú tovar).

Priebežné optimalizácie zahrňujú:

  • Pravidelné (mesačné) sledovanie a vyhodnocovanie štatistík
  • On-line prístup k štatistikám návštevnosti (nástroj Click Tracks)
  • PPC kampane (pokiaľ sú realizované)
  • Pravidelná správa o výsledkoch a plnenia záväzkov
  • Mesačné zhrnutie doterajších výsledkov z hľadiska SEO
  • Odborné konzultácie
  • Súhrnnú podrobnú správu pre klienta každé 2 mesiace

Váhate, či je optimalizácie SEO pre vás? Radi by ste sa presvedčili, či ju vôbec potrebujete?

Urobíme pre vás SEO test na jednu vašu webovú stránku. A to zadarmo.

Prihláste sa vyplnením formulára:

Podmienkou testu zadarmo je, že nie ste reklamná či marketingová agentúra. Tieto si SEO musia robiť sami 😉