PPC kampane

PPC reklama je jedným z najefektívnejších marketingových nástrojov. Patrí i k najrýchlejším. Ak potrebujete propagovať službu či tovar ihneď, už za pár minút sa vaša reklama môže zobrazovať zákazníkom.

Umožňuje priviesť na stránky cielených návštevníkov.

Zároveň veľmi presne vyhodnotíte obchodný prínos týchto návštevníkov. Na základe toho je možné nastaviť ceny za preklik tak, aby kampaň prinášala zisk.

PPC (Pay per click) - platené vyhľadávanie vo vyhľadávačoch

Plánujete si spustiť PPC kampaň alebo sa obrátite na odborníka?

Ak presadzujete vlastné riešenie, máme pre vás dve odporúčania:

  1. Venujte sa správe PPC kampane pravidelne, aspoň 2-4 hodiny týždenne. vyhodnocujte výsledky a kampaň upravujte podľa efektívnosti. Hľadajte nové kľúčové slová a testujte ich.
  2. Študujte problematiku PPC. Sledujte nové trendy. Monitorujte konkurenciu a vašich zákazníkov. Čo presne hľadajú? Ako im to nejlepšie ponúknuť?

Bude vašu kampaň robiť profesionál? V tom prípade s ním buďte v kontakte. Sledujte jeho aktivity a overujte si výsledky. Až kým nebudete presvedčený, že si svoju prácu robí správne. Problém totiž nie je v tom, žeby sa profesionáli nesnažili. Oni však vašu problematiku a potreby nepoznajú ako vy.

Súčasťou kampane sú štatistiky.Dôkladne si ich prezrite, kým sa rozhodnete urobiť ďalšie zmeny v kampani.

Cieľ je jednoduchý - investície do PPC reklamy majú zarobiť.

Náklady na klikanie musia byť nižšie ako váš zisk z predaja. Musíte preto poznať spôsob sledovania výnosnosti reklamy, konverzný pomer a ďalšie pomocné parametre. Ak to tak nie, zmeňte stratégiu alebo agentúru...

CIELE PPC KAMPANE

Pre správne nastavenie PPC kampane je potrebné presne poznať jej cieľ.

  • Priviesť na stránky pomocou PPC kampane vo vyhľadávačoch a kontextových systémoch veľký počet užívateľov, ktorí cielene vyhľadávajú produkty spoločnosti
  • Budovať čo najlepšieho hodnotenia kampane v PPC systémoch (maximálne zefektívňovať faktory ovplyvňujúcich pozíciu a hodnotenie celej kampane)
  • Minimalizovať náklady potrebné na získanie zákazníka

Pozrite si v našom blogu nové články o PPC.

Máte otázku? Napíšte nám do komentárov: