Databázy firiem a spotrebiteľov

Kvalitné a aktuálne adresy sú základom pre správne fungovanie CRM – riadenie vzťahov so zákazníkmi. Pre správnu komunikáciu so zákazníkmi je vhodné poznať kto vaši zákazníci sú. Ako postupovať ak nemáte vybudovanú vlastný zoznam zákazníkov a potencionálnych zákazníkov?

Odporúčame vám obrátiť sa na odborníka, ktorý vám poradí. Získate tým odpoveď za pár minút na otázky, na ktoré by ste hľadali odpovede dlhé týždne. 

UROBÍME VÁM ANALÝZU DATABÁZ PRE VÁS ZADARMO

Zavolajte mi a objednajte si konzultáciu ZADARMO. Urobím pre vás analýzu databáz, ktoré by ste mohli využiť pre vaše obchodné aktivity. Napíšte mi alebo zavolajte.

Základné rozdelenie databáz je podľa typu adries:

Podľa zdroja adries ich rozdeľujeme na:

  • Zákaznícke databázy vzniknuté pri obchodovaní, komunikácii so zákazníkmi. Obvykle ich kvalita a úroveň majú rôznu kvalitu a tieto databázy je potrebné homologizovať, zjednotiť.
  • Databázy spoločnosti AMONIT s.r.o., ktoré vznikali z internetových, telemarketingových či marketingových aktivít našej firmy. Poskytujeme ich pre potreby zákazníkov s 200% garanciou vrátenia investícií pri neaktuálnych adresách.
  • Databázy tretích subjektov, ktoré nakupujeme alebo prenajímame pre potreby marketingových aktivít našich zákazníkov.

Chceli by ste si objednať databázy? Napíšte nám a vypracujeme vám presnú cenovú ponuku.  

Máte otázku? Napíšte nám do komentárov: