Offline marketing
Vo svete online marketingu sa pomaly zabúda na základy marketingovej komunikácie na OFFLINE MARKETING.
Každá reklama, prezentácia a podobne je najmä o komunikácii človeka s človekom. Ak ste obchodník, odporúčam vám vhodne kombinovať elektronickú komunikáciu s tou "mimo siete".
Výsledky kampaní tak výrazne zvýšite a veľmi pomôžete budovaniu dôvery. Zákazník si vás tiež lepšie zapamätá a skôr vás bude odporúčať známym.
KTORÉ TYPY OFFLINE MARKETINGU NEVYNECHAJTE:
- Direct mailing - cielená poštová zásielka (aj zaslaná faktúra môže byť dobrým komunikačným nástrojom).
- Neadresný mailing - doručenie letáku do schránky je len pre niektoré typy podnikania. Odporúčam otestovať na malej vzorke pred väčšou kampaňou.
- Kupónový marketing - kupón na zľavu zabalený do zásielky od vás, alebo ako inzercia v časopise.
- Telemarketing - telefonický rozhovor je po osobnom stretnutí druhým najúčinnejším nástrojom predaja.
- Ochutnávky / vzorky - ak viete dať vzorku potencionálnemu zákazníkovi, môže to mať výrazne pozitívny ohlas.
- Osobné stretnutia / predaje - vždy, keď môžete stretnite sa so zákazníkom zoči-voči. Nič nenahradí túto skúsenosť.
Chcete vedieť, ktoré typy by sme vám odporučili? S dôverou nás kontaktujte!
Máte otázku? Napíšte nám do komentárov: