Offline marketing

Vo svete online marketingu sa pomaly zabúda na základy marketingovej komunikácie na OFFLINE MARKETING.

Každá reklama, prezentácia a podobne je najmä o komunikácii človeka s človekom. Ak ste obchodník, odporúčam vám vhodne kombinovať elektronickú komunikáciu s tou "mimo siete". 

Výsledky kampaní tak výrazne zvýšite a veľmi pomôžete budovaniu dôvery. Zákazník si vás tiež lepšie zapamätá a skôr vás bude odporúčať známym.

KTORÉ TYPY OFFLINE MARKETINGU NEVYNECHAJTE:

  • Direct mailing - cielená poštová zásielka (aj zaslaná faktúra môže byť dobrým komunikačným nástrojom).
  • Neadresný mailing - doručenie letáku do schránky je len pre niektoré typy podnikania. Odporúčam otestovať na malej vzorke pred väčšou kampaňou.
  • Kupónový marketing - kupón na zľavu zabalený do zásielky od vás, alebo ako inzercia v časopise.
  • Telemarketing - telefonický rozhovor je po osobnom stretnutí druhým najúčinnejším nástrojom predaja.
  • Ochutnávky / vzorky - ak viete dať vzorku potencionálnemu zákazníkovi, môže to mať výrazne pozitívny ohlas.
  • Osobné stretnutia / predaje - vždy, keď môžete stretnite sa so zákazníkom zoči-voči. Nič nenahradí túto skúsenosť.

Chcete vedieť, ktoré typy by sme vám odporučili? S dôverou nás kontaktujte!