7.Reklama a marketing.

[feature_box_creator style="1" width="" top_margin="" bottom_margin="" top_padding="" right_padding="" bottom_padding="" left_padding="" alignment="center" bg_color="" bg_color_end="" border_color="" border_weight="" border_radius="" border_style="" ]

“Nemôžeme si kúpiť fanúšikov ani natlačiť naše reklamy do ich vedomia. Skôr musíme hovoriť s jasným zámerom a rešpektovať hranice nášho vzťahu.” Judy Franks

[/feature_box_creator]

Časy, kedy sa zákazníci získavali nátlakom a silnou mediálnou reklamou sú preč. Podľa prieskumu bežný Američan vidí za svoj život dva miliónov reklám! Slovensko sa onedlho k týmto štatistikám priblíži.

Myslíte si, že sú účinné? Ak áno, tak výhradne reklamy od obrovských spoločností, ktoré investujú do reklamy milióny. Vidíte ich tak často, že menia vaše podvedomie.

Chceli by ste sa v tomto pretlaku presadiť? Chceli by ste si vybudovať silnú značku? Nie je to jednoduché a hlavne je to veľmi ale naozaj veľmi drahé. Výsledok navyše nie je garantovaný...

Chcete robiť reklamu ako ju robia najsilnejšie spoločnosti? Nerobte to, ak nemáte na to rozpočet ako majú oni!

To, čo musíme robiť všetci obchodníci, ktorí sa snažia presadiť je robiť EFEKTÍVNU REKLAMU.

Aká je to?

Jednoducho reklama, ktorá PREDÁVA a je MERATEĽNÁ.

Chcete vedieť, ako ju robiť? Poskytneme vám vzdelávanie na túto tému, presné návody ale najmä – spätnú väzbu. Vždy keď ju budete potrebovať, nájdete u nás odpovede na vaše otázky. Garantujem, že sa budem venovať osobne každej otázke.

[feature_box_creator style="1" width="" top_margin="" bottom_margin="" top_padding="" right_padding="" bottom_padding="" left_padding="" alignment="center" bg_color="" bg_color_end="" border_color="" border_weight="" border_radius="" border_style="" ]

BONUS: Prezentujte sa aj zadarmo. Môžete využívať nástroje na reklamu zadarmo. Účinnú, lebo je zameraná na cieľovú skupinu zákazníkov. Reklama sa tiež robí výmenou za inú reklamu. Ak budete chcieť robiť platenú formu reklamy, môžete čerpať z našich dlhoročných skúseností – čo funguje a čo nefunguje. Vyhnete sa tak strate peňazí, ak by ste investovali do neúčinného marketingu. Na reklame môžeme tiež participovať. Reklama môže byť tiež o bonusoch a výhodách, ktoré si vzájomne budeme poskytovať. Možností je veľa.

[/feature_box_creator]

[feature_box_creator style="1" width="" top_margin="" bottom_margin="" top_padding="" right_padding="" bottom_padding="" left_padding="" alignment="center" bg_color="" bg_color_end="" border_color="" border_weight="" border_radius="" border_style="" ]

Úloha: Napíšte mi, kde ste sa doteraz prezentovali a s akým výsledkom...

[/feature_box_creator]

[arrows style="arrow-8-3.png" class="open_lightbox" align="center"]

6.Budovanie vzťahu so zákazníkom

[arrows style="arrow-8-1.png" class="open_lightbox" align="center"]

8. Spolupráca a vzájomná podpora je nevyhnutná

Úvod do obchodného zastúpenia AMONIT s.r.o.