3.Produkt je nejdôležitejší.

[feature_box_creator style="1" width="" top_margin="" bottom_margin="" top_padding="" right_padding="" bottom_padding="" left_padding="" alignment="center" bg_color="" bg_color_end="" border_color="" border_weight="" border_radius="" border_style="" ]

„Nehľadajte zákazníkov pre svoje produkty, ale nájdite produkty pre vašich zákazníkov.“ Seth Godin, autor knihy „Kopni do té bedny“

[/feature_box_creator]

Už vám niekedy pomohlo pri predaji, keď ste zákazníkovi hovorili: „Náš výrobok je najkvalitnejší zo všetkých!“ ak ste výrobku sami neverili? „Naše služby z vás urobia bohatého človeka!“ ak ste neverili, že služba, ktorú ponúkate naozaj zmení život vášmu zákazníkovi?

Aby ste mohli byť úspešným obchodníkom, musíte dôverovať vlastnej ponuke. Musíte poznať, ako vyzerá produkt. Ako chutí, akú má farbu či tvar, akú má vôňu, ako znie, keď doňho klopnete kladivom, aký je na dotyk. Jednoducho povedané – musíte zapojiť všetky svoje zmysly.

Spoznajte produkt, ktorý ponúkate najlepšie ako môžete. Keď sa stavia plot z vašej ponuky, choďte na miesto stavby. Pýtajte sa zákazníka na jeho názor, pýtajte sa stavbára, čo práve robí a prečo to robí. Zaujímajte sa o produkt a službu. Poznajte ju dokonale.

Ak niečo neviete, nájdite si toho, kto tomu rozumie a nechajte si to vysvetliť.

Už nemusíte presviedčať zákazníka o dokonalosti vašej ponuky. Ten produkt a služba osloví toho zákazníka sama. Cez vaše presvedčenie, cez vašu znalosť a odbornosť.

Zákazník si totiž nekupuje produkt (napríklad nástroj na vŕtanie dier pre stĺpiky), ale kupuje si vyriešenie svojho problému (mať dieru, kam môže zabetónovať stĺpik). Ak by si mohol u nás kúpiť dieru, tak by si ju objednal.

[feature_box_creator style="1" width="" top_margin="" bottom_margin="" top_padding="" right_padding="" bottom_padding="" left_padding="" alignment="center" bg_color="" bg_color_end="" border_color="" border_weight="" border_radius="" border_style="" ]

BONUS: Naši partneri, obchodníci i zamestnanci majú k dispozícii všetky dostupné informácie, ktoré sme mali i sami, keď sme vytvárali naše internetové obchody a webové stránky. Katalógy, videonávody, vzorky. Kedykoľvek môžete navštíviť našu predajňu a siahnuť si na naše výrobky. Alebo vás odkážeme na našich partnerov a dodávateľov. Môžete si pozrieť skladové zásoby, výrobu produktov alebo ich montáž. Získate tak arzenál, ktorý sa vám v boji o zákazníka vyplatí!

[/feature_box_creator]

[feature_box_creator style="1" width="" top_margin="" bottom_margin="" top_padding="" right_padding="" bottom_padding="" left_padding="" alignment="center" bg_color="" bg_color_end="" border_color="" border_weight="" border_radius="" border_style="" ]

Úloha: Zoberte si čistý list papiera. Urobte zvislú čiaru v strede. Naľavo napíšte charakteristiku produktu. Vedľa toho na pravú stranu napíšte výhody pre zákazníka (tie zrejmé a aj tie, ktoré by človeka obvykle nenapadli). Zákazníkovi potom prezentujte to, čo je na pravej strane. Aké výhody a prínosy mu produkt alebo služba prinesie.

Napríklad pri výrobku "zemná skrutka".

Charakteristika: Je pozinkovaný - - - Výhoda: Dvojnásobná životnosť výrobku a pod.

Má redukcie v balení výrobku - - - Jednoducho zmeníte slnečník za sušiak na prádlo, keď zajde slnko

[/feature_box_creator]

[arrows style="arrow-8-3.png" class="open_lightbox" align="center"]

2. Svet je globálny

[arrows style="arrow-8-1.png" class="open_lightbox" align="center"]

4. Vaša dôveryhodnosť je váš poklad

Úvod do obchodného zastúpenia AMONIT s.r.o.