Emailingová kampaň
Na marketingovom trhu sú momentálne dva tábory. Jeden vraví, že e-mailing je najúčinnejšia forma propagácie, druhý, že e-mailing je mŕtvy.
Čo na to my z AMONIT s.r.o.? Kým sa títo dvaja vadia, vy si môžete urobiť názor sami:
- Robte vlastné kampane čo najlepšie.
- Testujte a vyhodnocujte výsledky.
- Buďte kreatívni a dynamickí.
- Hľadajte nové témy, možnosti a cesty ku zákazníkovi.
Emailingová kampaň je pri jej tvorbe rovnaká ako keď vytvárate akúkoľvek inú reklamnú aktivitu. Rovnako sa môžete rozhodovať medzi prípravou emailingu vlastnými silami a robiť to u profesionálov.
Ak ste naklonení k druhej možnosti, vyžiadajte si ponuku od AMONIT s.r.o.
MERANIE E-MAILINGU
Čo všetko môžeme v e-mailových kampaniach merať:
- Doručiteľnosť správ (koľko rozoslaných mailov bolo z celkového počtu skutočne doručených)
- Otvárateľnosť (tzv. Open Rate) koľko užívateľov si e-mail preukázateľne otvorilo
- Klikanosť (tzv. Click Rate) koľko užívateľov kliklo na odkaz obsiahnutý v správe
- Reakcia (tzv. Response) koľko užívateľov odpovedalo na e-mail (pokiaľ správa obsahovala pohnútku vedúcu k odpovedi)
- Konverzie (tzv. Conversion Rate) koľko užívateľov na základe e-mailovej kampane bolo skonvertovaných (napr. uskutočnili objednávku)
- Odhlásenie koľko užívateľov sa odhlásilo z ďalšieho rozosielania
MAXIMÁLNA VÝKONNOSŤ E-MAILOVEJ KAMPANE
Čo od nás v rámci e-mail marketingu získate?
- Zanalyzujeme mu jeho potreby a ciele
- Navrhneme vhodnú stratégiu kampane
- Vytvoríme grafickú podobu e-mailov
- Zvolíme vhodný predmet e-mailu, vlastný obsah i čas rozosielania s cieľom maximálnej úspešnosti
- Zrealizujeme vlastné rozoslanie
- Zaistíme maximálnu možnú záruku, že sa e-mail bude správne zobrazovať vo všetkých možných prehliadačoch
- Ponúkneme on-line štatistiky výsledkov kampane
- Zaistíme legálnosť rozosielky
V prípade, že nedisponujete databázou klientov radi sa za týmto účelom spojíme s našimi partnermi a vyberieme pre vaše potreby a ciele vhodné databázy z našich zdrojov.
Údaje dabáz sú štandardne selektovateľné na základe geolokácie užívateľa a pohlavia.
Emailingová kampaň tak môže byť maximálne účinná. Cenový návrh je upresnený na základe bližšej špecifikácie vašich požiadaviek.
Máte otázku? Napíšte nám do komentárov: